onsdag 18 juni 2008

Vacker presentation




Kolla in presentationen! I detta fall är det inte först och främst produkterna jag fallit för även om de också får klart godkänt, utan det är sättet hur de framställs i katalogen som är det intressanta . Vi talar om Hermès' katalog eller vad man nu vill kalla det. Tänk hur viktigt det är att presentera sina produkter på ett lockande sätt och det tycker jag verkligen att Hermès har lyckats med. Parfymen är inte jag, men det är ju inte det saken handlar om. Armbandet gillar jag dock och kunde mycket väl tänka mig att använda det. Om inte annat så för den fina teckningens skull.

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så läckert och annorlunda presenterat!

Kram Maud

Jellon sa...

Mmmmmmm de var helt fantastiskt underbara. Åh vad jag gillade det här manéret. Lekfull, lättsamt, ändå sirligt och romantiskt, nästan lite retro á la 60-tal. Presentationen av produkter är verkligen A och O. Det var roligt att se.

Ha en fin midsommar! //Jellon